Rozmowa sprzedażowa i akwizycyjna

Perfekcyjna rozmowa sprzedażowa i akwizycyjna

W ramach doradztwa serwisowego klient oczekuje profesjonalnej porady.
To zadanie wykonuje doradca serwisowy w formie rozmowy akwizycyjnej.

Obok rozmowy akwizycyjnej w codziennej pracy doradcy serwisowego pojawiają się liczne okazje do przeprowadzenia innego typu rozmów:

Rozmowa sprzedażowa

Czym rożni się rozmowa akwizycyjna, służąca realizacji usługi serwisowej,
od prowadzonej aktywnie rozmowy sprzedażowej?

Rozmowy sprzedażowe nie są przypadkowymi dialogami z klientami,
ale charakteryzują się przejrzystą strukturą.

Dobra rozmowa sprzedażowa składa się zazwyczaj z czterech następujących kolejno po sobie etapów i przyświeca jej jeden główny cel – zawarcie transakcji.

Istotne znaczenie ma przy tym fakt, aby zespół serwisowy wykazywał właściwe podejście do aktywnej sprzedaży oraz chęć do sprzedawania.