Przechowywanie kół klientów

Potencjały dla magazynowania kół klientów

Salon samochodowy ma dobre powody, aby aktywnie oferować klientom usługę przechowywania kół i opon:

  • Dwa dodatkowe kontakty z klientem w ramach obsługi serwisowej w ciągu roku pomagają zbudować jego lojalność.

  • Dla klienta oferta przechowywania kół stanowi dopełnienie kompleksowego serwisu.

  • Przechowywanie zestawów kół tworzy automatycznie zapotrzebowanie na nowe opony.

  • Przy okazji dodatkowych kontaktów z klientem można prowadzić sprzedaż produktów i usług powiązanych i tym samym generować dodatkowe dochody.

Wyzwania związane z przechowywaniem opon

Dla salonu samochodowego z jednej strony jest to wyzwanie związane
z pojemnością magazynu z drugiej zaś z kwestią organizacji. Wiele salonów samochodowych osiąga wskaźnik przechowywania kół w granicach 10 – 15%.

Uwzględniając wyniki badań klientów, pozostaje mieć nadzieję, że salon
w kolejnych latach opracuje koncepcję, pozwalającą na zwiększenie powierzchni magazynu oraz swojej wydajności.

Pobierz: Wskaźnik przechowywania