Cieszymy się, że z nami jesteś!

Cieszymy się, że z nami jesteś!
Oto Twoja droga do zostania menadżerem ds. sprzedaży opon

Istniej kilka dobry powodów, dla których salon samochodowy powinien aktywnie oferować klientom usługę przechowywania opon i kół:

  • Dwa dodatkowe kontakty z klientem w ramach obsługi serwisowej w ciągu roku pomagają zbudować jego lojalność.
  • Dla klienta oferta przechowywania opon i kół stanowi dopełnienie kompleksowego serwisu.
  • Przechowywanie zestawów kół tworzy automatycznie zapotrzebowanie na wymianę opon.
  • Przy okazji dodatkowych kontaktów z klientem można prowadzić sprzedaż produktów
    i usług powiązanych i tym samym generować dodatkowe dochody.

Ale – czy te potencjały są wykorzystywane?
Ok. 30% kierowców deklaruje chęć przechowywania swojego kompletu kół. To, czy jesteś w stanie zaoferować swoim klientom taką usługę, zależy od organizacji.

Za pomocą tego modułu szkoleniowego pomożemy Ci dokładnie obliczyć, czy Twój salon dysponuje wystarczającymi zasobami, aby sprostać potrzebom klientów, czy też konieczne będzie znalezienie innych rozwiązań.

W dalszej części tego modułu będziesz systematycznie analizować

  • przebieg procesów w działalności sezonowej oraz
  • zdobędziesz cenne wskazówki, w jaki sposób możesz ewentualnie polepszyć usługi serwisowe w swoim salonie.

Na końcu modułu szkoleniowego znajdziesz praktyczne materiały pomocnicze oraz pliki do pobrania, które pomogą Ci w Twojej codziennej działalności.

Zaczynamy!