Test 3

Test 3
Pytanie 1
Według badań ankietowych około 30 procent wszystkich kierowców
chce przechowywać swoje koła. Jak oceniasz ten wynik?

Nie wierzę, że jest ich aż tak dużo. 
Tylko 30 procent? Wydaje mi się, że jest ich więcej.
Tak, też tak szacuję.
Do tej pory zdawało mi się, że większość kierowców chce zlecać
przechowywanie swoich opon, ponieważ mają na to za mało miejsca
w domu. 

Pytanie 2
Dlaczego salon samochodowy powinien aktywie oferować usługę
przechowywania kół i opon klientom?

Aby pomóc właścicielom aut wykorzystywać przestrzeń magazynową
w piwnicy i w garażu na przechowywanie ważniejszych rzeczy. 
Przechowywanie zestawów kół tworzy automatycznie zapotrzebowanie
na wymianę opon oraz pozwala utrzymać kontakt z klientem.
Żeby księgowość miała zajęcie. W końcu każdy klient otrzyma dwie
dodatkowe faktury w roku.
Nie wiem.

Pytanie 3
Ile wynosi wskaźnik przechowywania dla salonu, który przechowuje
800 kompletów kół i obsługuje w sumie 5000 pojazdów klientów?

12 procent.
14 procent.
16 procent.
18 procent.

Pytanie 4
Jakiemu ciężarowi odpowiada niedoważenie opony wynoszące
10 gram podczas jazdy z prędkością 200 km/h, które na skutek
działania siły odśrodkowej wywiera wpływ na opony, łożyska kół,
zawieszenie osiowe i karoserie?

Mniejszemu niż 2,5 kg.
Około 3 kg.
Ok. 5 kg.
W takim przypadku 10 gram odpowiada 10 kg.

Pytanie 5
Jakie znaczenie dla pomyślnego oferowania usługi przechowywania
ma cena?

Nie ma żadnego znaczenia. Klient i tak przychodzi do naszego warsztatu
na przegląd, dlatego cena ma drugorzędne znaczenie. Przecież Klient
nie będzie specjalnie jechać gdzie indziej, aby zlecić wymianę opon.
Ma bardzo duże znaczenie. Na tym rynku mamy dużą bezpośrednią
konkurencję w postaci niezrzeszonych warsztatów samochodowych
oraz dyskontów, handlujących oponami.
Cena za przechowywanie w porównaniu do innych faktur, które
wystawiamy klientowi, ma zdecydowanie podrzędne znaczenie.
Ma bardzo duże znaczenie. Z tego powodu w ogóle nie oferujemy
przechowywania opon i kół. Koszty, które by to powodowało i które
musielibyśmy przerzucić na klientów, byłyby zbyt duże.

Pytanie 6
W przypadku możliwości wyboru spośród trzech pakietów usług –
jaki pakiet, zgodnie z ogólnym doświadczeniem, klienci wybierają
najczęściej?

Pierwszy i tym samym najkorzystniejszy cenowo.
Drugi pakiet, w którym stosunek ceny do zakresu usług jest pośrodku.
Trzeci i tym samym najdroższy pakiet, ponieważ chcą, aby ich opony
były traktowane jak najlepiej.
Żaden spośród trzech pakietów, ponieważ nie potrafią się zdecydować.

Pytanie 7
W przypadku wyboru między trzema pakietami usług –
co powinien zawierać pakiet specjalny?

Według mnie pakiet specjalny oprócz przechowywania, kontroli
opon i regulacji ich ciśnienia powinien na pewno zawierać profesjonalne
czyszczenie kół.
Oprócz przechowywania na pewno wyważanie, profesjonalne
czyszczenie kół, uszczelnianie felg, kontrolę opon i regulację ich
ciśnienia oraz mycie samochodu.
Określenie „pakiet specjalny” obejmuje oprócz przechowywania tylko
specjalne czyszczenie kół. 
Pod pojęciem „pakiet specjalny” rozumiem oprócz przechowywania
dokładne czyszczenie oraz wyważanie kół. Nic poza tym.

Pytanie 8
Dla jakiej grupy klientów profesjonalne przechowywanie kół
jest ważne?

Dla klientów, którzy korzystają z usługi przechowywania lub którym
można zaoferować tę usługę.
Dla klientów, którzy co sezon potrzebują nowych opon.
Dla klientów, którzy jeżdżą na oponach całorocznych.
Dla klientów, którzy co rok kupują nowe auto.