Test 1

Test 1
Pytanie 1
Ile procent samochodów przyjmowanych do serwisu wykazuje
podczas badania opon uszkodzenia od lekkich do poważnych,
ewentualnie zbyt małą głębokość bieżnika?

Ok. 5 procent.
Ok. 10 procent.
Ok. 20 procent.
Ok. 30 procent.

Pytanie 2
Od jakiej resztkowej głębokości bieżnika w milimetrach
(opony zimowe) doradca serwisowy powinien aktywnie
realizować sprzedaż opon?

Od 3 milimetrów resztkowej głębokości bieżnika.
Od 4 milimetrów resztkowej głębokości bieżnika.
Od 5 milimetrów resztkowej głębokości bieżnika.
Od 6 milimetrów resztkowej głębokości bieżnika.

Pytanie 3
Jakiego zdania użyją Państwo, aby nakłonić swoich klientów
do zakupu nowych opon?

Niestety Pana/Pani opony nie są już w najlepszym stanie. Głębokość
profilu wynosi już tylko 3 mm. Na tych oponach za długo już Pan/Pani
nie pojeździ.
Och, Pana/Pani opony wyglądają już na mocno zużyte.
Wprawdzie z przodu głębokość bieżnika Pana/Pani opon wynosi tylko
3 milimetry, jednak nadrabia to bieżnik tylnych opon o głębokości
5 milimetrów. 
Właśnie widzę, że bieżnik Pana/Pani opon ma już tylko 3 milimetry
głębokości. W świetle przepisów jest to jeszcze dopuszczalne, jednak
na mokrej nawierzchni Pana/Pani droga hamowania wyraźnie się wydłuży.

Pytanie 4
Jakie stwierdzenie pomoże w zainicjowaniu pomyślnej sprzedaży
opon w salonie samochodowym?

Zasadniczo badany stan opon i głębokość bieżnika każdego pojazdu,
który przyjmujemy do serwisu.
Kontrola opon jest przeprowadzana tylko na życzenie klienta.
Przed założeniem przechowywanych u nas opon zimowych lub letnich,
sprawdzamy głębokość bieżnika i stan opon.
Podczas standardowego przeglądu serwisowego oferujemy naszym
klientom sprawdzenie opon za dodatkową opłatą.

Pytanie 5
Podczas rozmowy dotyczącej sprzedaży opon chodzi przede
wszystkim o…

… sprzedanie jak najdroższych opon.
… sprzedanie opon, które znajdują się na stanie w magazynie.
… zaoferowanie najkorzystniejszych opon.
… rozpoznanie emocjonalnych oraz rzeczywistych oczekiwań klienta
i ich spełnienie.

Pytanie 6
Co zgodnie z badaniami klientów stanowi najczęstszy na całym
świecie motyw zakupu opon?

Marka opony.
Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
Dobre zawieszenie.
Dobry stosunek ceny do jakości.

Pytanie 7
W rozmowie sprzedażowej najważniejsze jest to, aby, …

… zapytać klienta o jego doświadczenia, życzenia i zainteresowania.
… sprzedać klientowi opony, co do których jest najbardziej przekonany.
… sprzedać klientowi opony, które pasują najlepiej wizualnie do jego
samochodu.
… zadawać klientowi jak najmniej pytań, aby uniknąć długich dyskusji.

Pytanie 8
Pomoc w argumentacji podczas sprzedaży opon stanowi …

… korzystna cena.
… fakt, że dane opony już od dawna znajdują się w ofercie salonu.
… niski indeks prędkości, który uniemożliwia klientowi szybką
jazdę w zimie.
… wyjątkowo płaski kontur bieżnika.