Cieszymy się, że z nami jesteś!
Oto Twoja droga do zostania menadżerem ds. sprzedaży opon
Sprzedawcy opon i kół poruszają się obecnie w trudnym otoczeniu konkurencyjnym. Obok tradycyjnej dystrybucji opon powstały w ostatnim czasie nowe formy ich sprzedaży: niezrzeszone serwisy samochodowe, sprzedawcy dyskontowi i hurtownicy, a także cała masa sprzedawców internetowych. Wszyscy oni mają bezpośredni wpływ na funkcjonowanie rynku oraz kształtują aktualny obraz konkurencji. Czy w takiej sytuacji prowadzenie aktywnej sprzedaży opon w salonie samochodowym lub jej rozwijanie ma w ogóle sens?
Z pomocą tego modułu szkoleniowego chcemy odpowiedzieć na to pytanie.
-
W tym celu przyjrzymy się podstawowym zagadnieniom, dotyczącym potencjałów sprzedażowych całego rynku.
- W kolejnym etapie dowiesz się, w jaki sposób możesz obliczyć potencjały sprzedażowe swojego salonu.
- Następnie zanalizujemy poszczególne obszary Twojej działalności pod kątem możliwej sprzedaży opon.
- Po ukończeniu modułu będziesz w stanie obliczyć dokładnie potencjały swojej firmy. Dzięki tej analizie dostrzeżesz, w jakich obszarach masz szanse na wprowadzenie produktów do obrotu.
Niniejszy moduł szkoleniowy zawiera różne przykłady kalkulacji. Każdą z tych kalkulacji możesz przeprowadzić samodzielnie za pomocą danych liczbowych, dotyczących Twojego salonu.
Zaczynamy!