Test 2

Test 2
Pytanie 1
Czy stwierdzenie, że około połowa wszystkich kierowców
z chęcią oddałaby do przechowania swoje opony, jest prawdziwe?

Nie, tak uważa prawie 80 procent.
Tak, zgadza się. 
Nie do końca się zgadza, tak myśli ok. 40 procent.
Nie, dotyczy to nieco mniej niż jednej trzeciej kierowców.

Pytanie 2
Dlaczego salon samochodowy powinien aktywie oferować usługę
przechowywania kół i opon klientom?

Usługa przechowywania zapewnia w ciągu roku daje dwie dodatkowe
okazje do kontaktu z klientami, którzy wymieniają u nas opony, co
pozwala na zwiększenie ich lojalności.
W ten sposób praktykanci uczą się brania odpowiedzialności za cudzą własność.
Przechowywane opony zapewniają dodatkową izolację ścian hali, dzięki
czemu w lecie nie jest w warsztacie tak gorąco, a w zimnie nie jest za zimno. 
Dzięki przechowywaniu opon możemy dodatkowo zarobić, ponieważ
klienci muszą płacić za tę usługę.

Pytanie 3
Ile wynosi wskaźnik przechowywania dla salonu, który obsługuje
5000 pojazdów klientów i przechowuje 600 kompletów kół?

12 procent.
15 procent.
20 procent.
30 procent.

Pytanie 4
Na skutek działania siły odśrodkowej niedoważenie opony o 10 gram
odpowiada podczas jazdy z prędkością 100 km/h ciężarowi …

… 1 kg.
… 2,5 kg.
… 5 kg.
… 10 kg.

Pytanie 5
Co nie wchodzi w skład oferty dla docelowej grupy klientów (1),
którzy przychodzą tylko wymienić opony?

Sprawdzanie opon i kół.
Wyważanie.
Ubezpieczenie kompletu kół.
Wymiana kół.

Pytanie 6
Ile pakietów usług powinno być oferowanych w ramach
przechowywania opon i kół?

Jeden pakiet w zupełności wystarczy. Wszystko inne wprowadza
tylko zamieszanie.
Idealnym rozwiązaniem są trzy pakiety – podstawowy, standardowy
i komfortowy.
Oferujemy osiem różnych pakietów. W ten sposób klient może wybrać
sobie takie zestawienie usług, jakie mu odpowiada.
Przy pięciu pakietach można dobrze zróżnicować usługi i odpowiednio
je wycenić. Nie powinno być ich mniej.

Pytanie 7
W przypadku wyboru między trzema pakietami usług – co powinien
zawierać pakiet standardowy?

Oprócz przechowywania na pewno wyważanie i sprawdzanie opon,
a także regulację ciśnienia w oponach.
Oprócz przechowywania tylko kontrolę opon i regulację ich ciśnienia.
Oprócz przechowywania tylko profesjonalne czyszczenie kół.
Oprócz przechowywania, kontroli opon i regulacji ich ciśnienia powinien
na pewno zawierać profesjonalne czyszczenie kół.

Pytanie 8
Podczas sezonu wymiany można wyróżnić dwie grupy docelowe.
Proszę wymienić jedną z nich, której można zaoferować usługę
przechowywania.

Klienci, którzy potrzebują nowych piór do wycieraczek.
Klienci, którzy umawiają się na przegląd.
Klienci, którzy przychodzą tylko wymienić opony.
Klienci, którzy przychodzą wyczyścić wnętrze samochodu.