Cieszymy się, że z nami jesteś!

Cieszymy się, że z nami jesteś!
Oto Twoja droga do zostania ekspertem ds. opon.

Codziennie w salonie samochodowym przy okazji serwisu pojazdów klientów nadarzają się wyśmienite okazje do sprzedaży opon. Jednak wykorzystanie tych szans wśród zgiełku codziennych obowiązków nie zawsze jest proste.

Dlatego w tym module przedstawimy kilka typowych scen z pracy doradcy serwisowego, obrazujących aktywną sprzedaż opon.

Na początek zbadamy rynek klientów. W tej kwestii przyjrzymy się wynikom badań na temat stanu opon,
a dzięki analizie rozmowy z klientem dowiemy się, co jest ważne, kiedy po raz pierwszy się z nim kontaktujemy.

Przeprowadzenie owocnej rozmowy sprzedażowej nie zawsze jest proste. W czterech krokach przedstawimy Ci, jakie życzenia ma klient w odniesieniu do opon oraz jak je spełnić, a także nauczymy Cię, jak szybko rozpoznać, na czym zależy klientowi podczas zakupu opon.

Na koniec skupimy się na różnych przykładach, z których dowiesz się, jak w przekonujący sposób przedstawiać argumenty klientowi.

Zaczynamy!